למה לקוחות רוכשים אצלינו ?

yes אחריות ותמיכה טלפונית ע"י
      מעבדת החברה לאורך כל
      תקופת האחריות.

yes 
אספקה מהירה 
yes מקצועיות ואדיבות ע"י צוות
      מנוסה
.
מותגים
Legend-Tech

שאלות ותשובות

מה זה אומר מחשב חדש / קופסה פתוחה / מחודש
 
חדש – NEW
 
מחשבים/ ציוד חדש כולל אחריות מלאה של החברה .
 
 קופסה פתוחה - Open Box / מוחדשFactory Refurbished
 
מחשב שחזר מלקוח לאחר 14 ימים , הלקוח השתמש במחשב לפרק זמן קצר ומסיבה מסוימת שינה את דעתו ולא רצה את המוצר ונמכר בהנחה משמעותית 
 
  • מצב נוסף הוא במקרה של תקלת יצרן. המחשב נשלח חזרה ליצרן, היצרן מתקן את המחשב במעבדת התיקונים שלו ומחזיר אותו למכירה .
  • המחשב נראה ומרגיש כמו מחשב חדש וביצועיו שווים לביצועיו של מחשב חדש.
  • עוד אפשרות הינה מחשב שסובל מפגמים קוסמטיים. לדוגמה מחשב שנשרט, אך מתפקד כמחשב חדש. במקרה כזה קונים מחשב תקין לחלוטין, אך כזה שסובל מפגמים אסטטיים, וגם פה נהנים מהנחה משמעותית.
  • כל המחשבים שאנו מציעים מגיעים במצב מצויין, עם אותם הביצועים של מחשב חדש. כשאתם רוכשים מחשב Open Box אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו מחשב אמין ואיכותי שייתפקד כחדש.
  • המחשבים מגיעים עם אחריות מלאה של היצרן בדיוק כמו במחשב חדש.
 
מחודש – Refurbished
 
לרוב הציוד נרכש מחברות הייטק  שנסגרו הציוד הינו של מיטב המותגים HP IBM DELL
בתהליך החידוש הציוד עובר בדיקה יסודית, הרכיבים נבדקים וכל הדרוש מוחלף
הציוד יוצא מהמעבדה כאשור הוא  תקין ומותקנת בו מערכת הפעלה חוקית כולל רישיון
וניראה במצב מצוין
על מחשבים נייחים יקבל הלקוח 12 חודשים אחריות.
על מחשבים ניידים יקבל הלקוח 6 חודשים אחריות. 
האחריות על סוללות במחשבים ניידים 3 חודשים.
 
האם המחירים באתר כוללים מע"מ?
 
כן, כל המחירים באתר כוללים מע"מ.
 
האם המחשבים מגיעים עם מערכת הפעלה?
 
כן, על כל מחשב שאנחנו מציעים מותקנת מערכת הפעלה חוקית.
למעט מוצרים אשר  מצוין במאפיינים העיקריים ובמפרט הטכני שלו איזו מערכת הפעלה מותקנת עליו.
 
האם הקניה באתר מאובטחת?
 
 כן. הקנייה באתר מאובטחת ואנו מתחייבים לקנייה בטוחה!
  1. אנו לא שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלך והם מועברים ישירות לחברות הסליקה.
  2. כל הפרטים האישיים שלך מאובטחים באמצעות פרוטוקול אבטחה מתקדם SSL.
ובתקן האבטחה המחמיר ביותר של חברות האשראי PCI DSS L1
 
 
אני לא מעוניין במשלוח – האם אני יכול להגיע ולאסוף את המוצר בעצמי?
 
כן, אתם מוזמנים להגיע אלינו  לרחוב מנחם כהן 3 ראשון לציון ולאסוף את המוצרים שהזמנתם.
בכל הזמנה ישנה אפשרות לאיסוף עצמי או למשלוח, בזמן ההזמנה ניתן לציין שאתם מעוניינים.
נא לתאם מראש את מועד האיסוף בטלפון: 050-4-50-30-90 
 
האם באפשרותי לבטל את ההזמנה?
 
ניתן לבטל את ההזמנה בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981. במקרה של ביטול העסקה, תחזיר החברה ללקוח את הסכום ששולם על ידו עבור המוצר בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם.
 
יש לי  עוד שאלות – כיצד אוכל ליצור אתכם קשר?
 
נציגינו ישמחו לענות לכם על כל שאלה.
שעות הפעילות שלנו הם בימים א’ – ה’ בין השעות 9:00 ל- 17:00.
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון: 050-4-50-30-90, וכמו כן בכתובות המייל הבאות לפי הצורך : 

למידע כללי : info@laptop-club.com
למכירות : sales@laptop-club.com
למעבדה/מחסן : lab@laptop-club.com
להנהלה : manage@laptop-club.com

או להשאיר פניה בטופס יצירת קשר באתר .



 




חנות וירטואלית זו הוקמה ע"י יאללה   חנות וירטואלית  
רכישה מאתר זה הינה מאובטחת ב SSL 256BIT